Sunday, February 8, 2009

Kelas vokal seterusnya..

Salam. Terima kasih kepada makcikcun kerana memberi sokongan yang tidak terhingga kepada konsert backpacker. Seperti yang dijanjikan, backpacker akan meneruskan usaha backpacker untuk memberi kelas2 vokal kepada pengunjung2 blog ini terutamanya The Lightening Bolt dan The Most Eligible Bachelor (TMEB). Ini kerana mutu nyanyian kedua-dua pengunjung ini adalah boleh dikatakan yang paling "worst" dan seringkali gagal menyanyikan lagu yang bernada tinggi. Oleh yang demikian, diharap mereka2 ini dapat mendengar dan meneliti contoh nyanyian yang backpacker uploadkan ini dan seterusnya dapat meningkatan mutu nyanyian mereka. Sebarang pertanyaan mengenai teknik2 nyanyian, bolehlah berhubung terus dengan backpacker.
~

Suara Cinta dari kumpulan MEGA

~

6 comments:

  1. mutu nyanyian makin meningkat daripada bolt yg masih lagi tak sampai2 untuk lagu nada tinggi,pitching pun ada perubahan cuma nafas kurang panjang banyakan minum air panas dan besenam ,well done.. (harap bolt upload nyanyian nya yg paling bagus untuk u.black nilaikan..)

    ReplyDelete
  2. bolehlahhh..boleh nyanyi nada tinggi tapi dlm kepayahan! Penonton tak sampai hati tengok backpacker terseksa!

    ReplyDelete
  3. sori la, bolt slumber jer kalau nak nyanyi... tahun lepas bolt masuk pertandingan karaoke terbuka ILKAP, bolt dapat no 2 dengan menyanyikan lagu Delaila nyanyian Kristal... jgn jeles bt uncle black yang x penah menang pertandingan karaoke...hehe.. nyanyi kat jamban (karaoke jamban)boleh la...hahaa

    ReplyDelete
  4. memang ar bollt slalu menang no dua dari blakang.... hahahaha...

    ReplyDelete
  5. la kan uncle black juara TERBUKA karaoke kat sg ramal.. bukan no 2 atau 3 macam bolt! tapi juara.. nak tengok piala kat umah ada ni..for refreash ur mind.
    kiranya uncle black layak utk mengkomplenkan mana2 suara dalam blog taahas ni la...:)

    ReplyDelete
  6. u.black kena postkan gambar piala tu.. Baru org percaya...

    ReplyDelete