Sunday, October 7, 2012

Makluman Penginapan Percutian TAAHAS di Tasik Kenyir


PERCUTIAN KELUARGA TAAHAS09 2012
TASIK KENYIR, TERENGGANU
TARIKH: 20, 21 – 22 NOVEMBER 2012
BANGLO A (3 BILIK)
(AZIZAH)
BANGLO B ( 2 BILIK)
(ZAMRI)
BANGLO C ( 2 BILIK)
(KHAIRUL)
BANGLO D ( 2 BILIK)
(AZWA)
ZAMRI
AZIZAH
SYIFA,
SYAFA’A
BISYAR
WAFA
(6)
AZMAN
AZURA
IKA
INA
ELISA
BALQISH
FIRHAN
(7)
ISHAK
DINA
AIZAT
ALIA
SAFIYA
 (5)
SAIFUL
NONI
ZULAIKHA
FARAHIELA
SUHAIMI
HAZIQ
SALSABILA
                                        (7)
KHAIRUL
AZWA
AINA
IFFAT
ADAM
(5)
SUHARDI
HAFIZAH
SHAUQI
NAUFAL
NADIA
NURIN
(6)
ISA
IDA
HANIS
AFIQ
HAZIQ
AKID
WAZIF
ALIF
(8)
ABDUL SHUKOR
NORMAH
AISYAH
NAZIRAH
FAHMI

(5)
RAZAK
ROZIYAWATI
AMIRUL
AMMAR
HUMAIRAH
IMRAN
WIJI
(7)



18 ORANG
13 ORANG
13 ORANG
12 ORANG
KESELURUHAN      = 56 ORANG

Perkara di atas adalah dirujuk….

Sila lihat kedudukan penginapan ahli-ahli keluarga TAAHAS09 dalam percutian berikut. Penginapan yang ditetapkan adalah muktamad. Sekiranya hendak bertukar penginapan, pertukaran adalah suka sama suka dan perbincangan sepakat dapat dicapai antara ahli tersebut.

Di atas kesukaran perjumpaan sesama ahli, pihak yang telah mencadangkan percutian ini iaitu Cikgu Azizah, membuat keputusan yang sangat releven dan fleksibel bahawa ketua akan di lantik bagi setiap BANGLO. Oleh yang demikian, nama yang telah diwarnakan merah dilantik sebagai ketua. Tugas bagi ketua yang dilantik ialah mendapatkan wang yang dipersetujui dalam mesyuarat TAAHAS yang lalu sebanyak RM 100 mengikut keluarga dalam banglo tersebut untuk membeli makanan dan bahan-bahan mentah bagi rumah masing-masing selama 3 hari 2 malam. Tujuannya adalah supaya makanan tersebut mencukupi untuk bilangan ahli dan ahli-ahli tidak mengharapkan 100% kepada pihak pengurusan. Pihak pengurusan tidak dapat membawa keseluruhan memandangkan bahan-bahan tersebut sangat banyak jika dilakukan seorang diri dan juga tidak memulakan perjalanan dari tempat permulaan perjalanan.

Di samping itu, mesyuarat juga telah memutuskan baju t.shirt TAAHAS yang akan ditempah. Sehubungan dengan itu terima kasih kepada yang memberikan kerjasama memberi  SAIZ yang dikehendaki. Kepada yang tidak memberi SAIZ dan persetujuan menempah, maka pihak pengurusan tidak lagi mengambil order kerana telah memberi maklumat dan memohon maklumbalas yang berterusan serta memberi tempoh tertentu, namun tidak dijawab. Pihak pengurusan memohon maaf. Bagi membayar tempahan, ahli-ahli boleh membuat pembayaran kepada Cikgu Azizah apabila mendapat gaji bulan Oktober ini. Pembayaran yang cepat dimohon kerana pihak pengurusan memerlukan duit untuk mendapatkannya dalam jangkamasa 3 minggu. Harga T-shirt yang sebenarnya akan diberitahu kelak.

Sebarang cadangan dialu-alukan. Sekian, terima kasih.



No comments:

Post a Comment