Saturday, September 12, 2009

AZAM ISHAK RESOURCES- Part 1

Pelancaran Azam Ishak Resources.

Bandar Teknology Kajang- August 2009 menyaksikan satu peristiwa bersejarah di mana Azam Ishak Resources (AIR)berjaya dilancarkan secara aman. AIR merupakan satu konglomerat bumiputra akan terlibat di dalam berbagai2 aktiviti perniagaan- penternakan, hartanah, restoran, perhotelan dll.

Majlis pelancaran dianjurkan dengan kerjasama Restoran Mehraj, BTK dimana lembaga pengarah bersidang buat kali pertama untuk menandatangani Memorandum Persefahaman (MOU) sambil disaksikan oleh wakil-wakil kerajaan daripada Institut Kehakiman dan Perundangan dan juga Syarikat Bekalan Air Selangor.




Yang Berbahagia En. Mohd Ishak Haji Abdul Shukor aka 'Uncle Black', Direktor/ Pengurus Operasi. Beliau meupakan salah seorang direktor yang amat penting untuk melaksanakan projek penternakan kelak.



Yang Berhormat En. Noorazaman Haji Abdul Shukor aka 'Abang MB'- Direktor/ Pengurus Operasi ceria menandatangani perisytiharan syarikat..



Yang Terutama En. Abdul Aziz Hj Abdul Shukor aka 'Ytc' -Direktor/ Akauntan/ Financial Controller. Beliau juga merupakan 'tuan rumah' kepada majlis yg dianjurkan.



Yang Berusaha En. Mohd Isa Hj Abdul Shukor aka 'Backpacker'- Witness 1 (wakil ABASS). Penglibatan beliau penting untuk memastikan bekalan air mencukupi untuk melaksanakan projek2 Azam Ishak kelak.



Yang Berusaha En. Khairul Anuar Hj. Abdul Shukor aka 'Bolt' -Witness 2 (Wakil ILKAP). Beliau memastikan segala undand syarikat dipatuhi termasuklah adab sopan di majlis2 anjuran Azam Ishak kelak.

Nantikan update Azam Ishak Resources dari semasa ke semasa..

No comments:

Post a Comment