Wednesday, January 14, 2009

Message From Chairman


Assalamualaikum

To backpackers: Memang tujuan asal nak letak nama taahas.blogspot.com sahaja tetapi nama tidak available, so terpaksa ditambah taahas09.blogspot.com. Nama taahas09 akan dikekalkan walaupun masuk tahun 2010 dan seterusnya..

To administrator: Sekiranya semua ahli mempunyai username dan password sendiri, mereka akan diberi blog sendiri. Update pun sendiri. So ini akan menyukarkan untuk melayari blog kerana terpaksa melayari blog satu persatu (melainkan administrator tahu cara nak combine). Saya tak pasti samada boleh gunakan username dan password yg lain untuk update blog taahas09 ni. Mungkin administrator boleh explore...

Saya rasa tidak wujud kekeliruan kerana setiap posting kita dah boleh agak sapa yg post. Atau pun minta tulis nama. Satu lagi, untuk mendaftar blog tidak semestinya gunakan email google. Boleh guna email yg lain juga..

To all 'taahasian':




Sebagaimana yg kita tahu, Palestine sekarang teruk dibom oleh Israel. Jadi saya menyeru semua ahli taahas untuk turut menyumbang. Sumbangan boleh dimasukkan ke akaun MBB(NST for Gaza): 514105 320501.

Juga diminta ahli-ahli untuk boikot barangan yg berkaitan Israel- Coca cola, Huggies, River Island, Mc Donalds, Clinique, Disney, Donna Karan,Starbucks, Gap, Garnier, Perrier,Kotex, Sanex, Jo Malone, Lancome,Libbys, Tchibo, Loreal, Marks & SpencerKleenex, Maybelline, Nestle, Vittel, Revlon, Wonderbra..

Banyak sangat. Susah nak ingat. So kalau nak senang beli barangan tempatan je! Saya sendiri sekarang isi minyak kat Petronas je. Walaupun kdg2 jauh sikit dan prestasi sedikit kurang (saya rasalah..) tapi kita kena sacrifice sikit..


Yours truly hensem chairman
(administrator jgn jeles)

No comments:

Post a Comment